środa, 31 grudnia 2014

Ze złotem i bielą

Dziś króciutko i na temat. Przedstawiam bransoletkę z SuperDuo Apollo Gold i białych Toho 15/0.


Do bransoletki powstały kolczyki do kompletu.


Koraliki mnie troszkę zaskoczyły, bo przy przypadkowym nawlekaniu okazało się, że z jednej strony pięknie się mienią ukazując przeróżne barwy, nie tylko złotą, a z drugiej mienią się... inaczej, żeby nie powiedzieć, że mniej pięknie ;) Zdjęłam więc to, co naplotłam i zaczęłam od początku, tym razem uważniej i tak oto bransoletka zyskała stronę prawą



i lewą




Bransoletkę zgłaszam na wyzwanie Szuflady pt. "Z Bielą i Złotem".

7 komentarzy:

  1. Cały komplecik wygląda pięknie :) Ale to bransoletka w szczególności mnie oczarowała :) Pozdrawiam Serdecznie :) :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Bardzo ładna bransoletka. Pięknie wygląda w komplecie z tymi kolczykami :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Piękny komplecik!!
    Też mam w swoich zasobach superduo i jakoś nie mogę się zdecydować co z nich zrobić, a jak patrze na tak śliczną pracę coraz bardziej mnie korci, żeby sie za nie zabrać :)
    Pozdrawiam ciepło :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Choć to mój pierwszy tworek z superduo, to już wiem, że mi się podobają i będzie ich więcej :)
      Dziękuję za miły komentarz!

      Usuń
  4. Śliczny komplet, niby prosty a bardzo elegancki:)

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...